Welkom Gast

Forumregels en mededelingen van het beheer omtrent het forum
Plaats reactie
Fabienne
ASS-Beheerder
<front color=DID7DC><B>ASS-Beheerder</>
Berichten: 59
Lid geworden op: 02-06-2016 21:26

Welkom Gast

Bericht door Fabienne » 04-06-2016 16:25

Lees voor de registratie eerst even onze Forumregels door, dit ter voorkoming van onnodige frustratie of verwarring.

Voordat ik de diagnose autisme spectrum stoornis kreeg heb ik heel lang verkeerde diagnoses, hulp en behandelingen gehad, iets wat mijn leven helaas niet gemakkelijker heeft gemaakt.
Tevens had ik ook nergens een plekje waar ik met mijn problemen en vragen terecht kon.
Daarom heb ik dit forum in het leven geroepen om mensen die ASS of een vermoeden van ASS hebben een plekje te bieden waar ze hun verhaal, emoties, frustraties en vragen kwijt kunnen.

Dit forum is voor het grootste gedeelte een besloten forum, dat wil zeggen dat je wel de boards kunt zien, maar niet de inhoud kunt lezen. Dat kan pas na registratie en goedkeuring door het beheer.
De volgende topics zijn voor iedereen zichtbaar en leesbaar:
  • Forum Regels
    Forum Vragen
    Forum Archief
    Forum ASS Algemeen
    Forum Wonen, Werk en Financien
    Forum Nieuws en Actualiteiten
    Forum kroeg[/list:u]
    Alle overige topics kun je dus pas ná registratie lezen. Binnen het forum zelf zijn er ook nog een aantal besloten boards, die alleen zichtbaar zijn na registratie en enkel toegankelijk nadat er een aanvraag is ingediend om toegang te krijgen tot het besloten board.
    Met deze regels proberen we zoveel mogelijk de privacy en forum content te beschermen voor de buitenwereld.
    Je merkt het wellicht al, wij willen een veilige en vertrouwde omgeving bieden aan onze leden zonder dat buitenstaanders kunnen zien wat er wordt gedeeld. Zo hopen wij de privacy zo goed mogelijk te kunnen waarborgen.

    Bedankt voor het begrip en we heten je van harte welkom!

Groetjes, Fabienne
Autisme Spectrum Stoornis, getrouwd en trotse mama van 6 cavia's :D

Plaats reactie