Dagboek van Fabienne

De plek om een eigen virtueel dagboek bij te houden over jouw dagelijks leven
Plaats reactie
Fabienne
ASS-Beheerder
<front color=DID7DC><B>ASS-Beheerder</>
Berichten: 59
Lid geworden op: 02-06-2016 21:26

Dagboek van Fabienne

Bericht door Fabienne » 09-06-2016 00:23

Ik ben niet echt een schrijver, maar soms vind ik het wel leuk om dingen te delen, met name mijn passie...dieren.

Mijn Passie

De grootste passie in mijn leven zijn dieren. Ik werk op vrijwillige basis als para-veterinair in onze lokale dierenkliniek. Ik hou me met name bezig met de doelgroep knaagdieren en konijnen. 

Zelf heb ik ook knaagdieren, namelijk 6 cavia's die mij iedere dag weer opnieuw verblijden met hun vrolijke en opgewekte humeur. Cavia's houden, net als ik, van een duidelijke structuur en hebben een hekel aan veranderingen. Ik denk dat mij dit ook zo enorm aantrekt in deze aandoenlijke viervoetertjes, hun simplicity, de behoefte aan vaste structuur en rituelen en een hekel hebben aan veranderingen. 

Voordat ik trouwde had ik ook nog een kleinschalige knaagdierenopvang thuis. Gerbils, (dwerg-)hamsters, ratjes, muizen en cavia's die afgedankt werden nam ik dan in huis op om voor ze te zorgen tot hun tijd daar was om over de Regenboog te gaan...
Maar toen mijn man en mijn stiefzoontje in mijn leven kwamen, moest ik helaas stoppen met de opvang vanwege ruimtegebrek. Als ik ooit nog een kans krijg om dit te doen zal ik dat zeker weer oppakken, want niets is zo onvoorwaardelijk als de liefde van een dier!
Groetjes, Fabienne
Autisme Spectrum Stoornis, getrouwd en trotse mama van 6 cavia's :D

Plaats reactie